sista dagen på min mini "semester"

Jaha.. då var det dax för jobbet i Lund i morgon igen.
Har ju varit ledig därifrån i en vecka. Fy fan vad skönt.
Men jag har fler semesterdagar kvar och fler veckor med få jobbdagar i. Så jag kommer kunna ta ut fler veckor som denna. Det är ju skönt.

Min bärbara funkar fortfarande inte. Ska ringa till Hp i morgon och hoppas att de kan säga vad som är fel eller fixa de lite sådär smidigt. Ska göra det innan jobbet så kanske jag kan lämna in den någonstans innan jobbet. Det hade varit det smidigaste. Eller att den bara börjar funka hade också varit väldigt bra. =)

Nu ska jag skura badrummet och sen ta en dusch. Duschar innan tidningarna idag för omväxlings skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0