Jonas Brother - SOS



I dagen samhälle så är det tydligen Jonas Brothers som regerar. Tror jag. Jag vet inte mer än att de är bröder..?
Men man kan ju inte undvika alla de där små popidolerna som blir dyrkade av småflickor (och pojkar) runtomkring i världen. Hade jag varit 13år hade nog jonas brothers varit mina favoriter med. Because he got the moves.
1.52 in i låten är mitt favorit stycke. Han glider fram lite tjusigt samtidigt som han får ur sig ett litet uuuh. HAHA..

Men va fan? Jag hittade nyss en sång OM jonas brothers. Den handlar om att hon och många andra är beroende av dom. Fan vad fult. Jaha.. de va kanske lite större än vad jag trodde.

Kids today..



Kommentarer
Postat av: michelle

haha, fan vilken härlig XD

2008-10-13 @ 20:01:30
URL: http://miiiiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0