The L word

Och jag har hittat en ny (gammal) favorit serie. Har sett strö avsnitt lite då men nu har jag sett hela första säsongen i sträck och är fast.
Det är en lesbisk serie.
Jag har totalt fallit för Shane karaktären. Hon är tuff, men samtidigt ödmjuk. Hon är min favorit och man dras till henne, hon har sån charm, på något sätt. Hade jag varit lesbisk hade hon varit min typ tror jag.




Ett ca 9minuters långt klipp ur serien. Deras "spion" möte i slutet är bäst. Och så klart Shane..=)
Och Shane är hon med den rockiga svarta stilen. De stretiga håret och sköna kroppspråket.

Kommentarer
Postat av: Bellaaa

va inte så intresserad av att titta på den när den gick men man bör väl kanske tanka ner den nu då:)

2008-11-13 @ 13:47:22
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/
Postat av: mariah

shane är min favorit oxå. :D

2008-11-14 @ 11:34:20
URL: http://www.metrobloggen.se/MizfReak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0