nu är det snart dax

Det nya avsnittet av True Blood kom i morse. Fick ner det ganska snabbt men har sparat det. Ville inte se de direkt utan ville vänta. Och väntat har jag gjort hela dagen. Nu kan jag inte vänta mer. Ska ta fram och tina lite blåbärsglass (fan vad blåbärsglass är gott. Släng dig i väggen choklad) så att den blir lite mjuk och ännu godare och sen ska jag se det. Så spännande. Det är min absolut nya favorit serie. Den kommer garanterat ta över min Buffy besatthet. För Buffy är ganska löjlig egentligen. Men den har med vampyrer, häxor och sånt annat som jag gillar. Sen gillar jag ju Sarah Michel Geller som skådis.
Men true blood känns mer...verklig?
Mer seriös iallafall.



Någon mer som följer de?


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag brukar se det varje vecka man jag tycker inte att det är så jättebra. Men värt att se iaf!

2008-11-08 @ 14:18:07
URL: http://demsine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0