Bla Bla Bla

Idag va de den där kursen så jag var tvungen att åka in och vara i Lund klockan 13. Så jag sov väldigt lite och somnade faktiskt till när de stod och pratade där hela jävla tiden.
Sen ville jag bara hem, men var tvungen att handla lite. Egentligen hade jag tänkt att julhandla efteråt men jag var för trött. Gick en timme på stan, tittade lite i affärer. Köpte en del till mig själv..=) Sen köpte jag med min kinamat hem, från ett litet ställe bakom stationen. De har några rätter att välja  mellan och det är svin gott. Och billigt.
Rebecka och Louise som tipsade mig om det.

Sen kom jag hem, käkade, tittade på Det okända, ringde mamma och somnade. Vaknade inte förrän de ringde från tidningarna och kolla om jag var vaken. Då var klockan nästan 3.
Men jag greps inte av panik. Stack ju självklart direkt ner, men visste ju om att jag har det ganska lugnt ändå. Fyllde på olja och spolarvätska och lite sånt innan jag började köra.
Skönt väder i natt. Runt 8+ grader och ingen snö.

Nu har jag nyss betalat mina räkningar och min restskatt!!!
Hittade inte en räkning. Undra om jag verkligen har fått den eller om jag bara har slavat bort den mitt i bland allt annat skräp. Jag ska städa i morgon och förhoppningsvis hittar jag den då. Annars får jag ringa dom.

Nu ska jag sätta på en film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0