Bakningen är igång

Nu är det mitt i bakningen. Klockan ringer närsom nu.
Där ringde den..

..Nä, inte klara än. Stickan var inte torr. Men så fina och så gott de luktade.
Lite nervös är jag för att de inte ska bli som de ska för jag ändrade lite i receptet. Smälte ner lite blockchoklad och tog ltie mer mjöl i (så de torra ingredgenserna väger upp den smälta chokladen) Men tänk om de va för mycket smält choklad så jag sabbade balansen helt..?
Aja, de går säkert att äta och jag kan ju göra fler satser muffins om de inte blir bra. Och kanske följa receptet ordentligt.
Men jag brukar ändra lite efter eget tycke och det brukar bli bra..=)

Ska titta till dom nu igen. Nu måste de vara klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0