En hemlig beundrare..?

När jag kom hem efter jobbet i torsdags så var där ett litet paket vid min dörr. Jag blev helt paff men tog sen upp det och sprang snabbt in i lägenheten och att ännu snabbare riva upp pappret. Det var en parfym.
Det fanns inte något kort eller något meddelande från någon så jag vet inte vem den var ifrån.
Jag har en liten misstanke om vem det kan vara men jag förstår inte varför denna personen inte skulle skriva sitt namn. Försökte ringa denna personen men utan svar och utan att personen ringde upp. Väldigt skumt. Men lite kul. Lite spännande.
Om det inte är från den personen så har jag ingen aning och då finns de ju en chans att jag har en hemlig beundrare..=)=) Men den chansen är väldigt liten. Jag tror jag vet vem den är ifrån.

Lite jobbigt om det inte är från den personen för då har jag en hemlig beundrare som tycker jag luktar illa och dessutom vet var jag bor. läskigt.. haha.

Men ändå gulligt på något vis..


Tack..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0