Spännande


"So Sally can wait, she knows its too late as we're walking on by
Her soul slides away, but don't look back in anger I hear you say"
- OASIS


Håller på och tvättar, diskar och lagar mat. Efter jag ätit ska jag fortsätta. Idag ska mycke göras. Dessutom så sov jag väldigt mycket för länge idag så min plan att vända dygnet misslyckades. Därför ska jag gå och lägga mig tidigt. Synd att jag inte har kvar några sömntabletter.
Jag är ganska uppspelt faktiskt.
Jag vlle köpa nytt svart nagellack men de hade inget på ICA så i morgon när jag är i lund ska jag hitta det. Och så ska jag såklart växla lite pengar. Till £ (pund) Ja, så ser den ut. Symbolen. Ganska snygg får jag säga..
Nä, nu är det käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0