Night before London

"You might laugh you might frown
Walkin' round London town"
- Lilly Allen, LDN

Var och handlade med mamma idag, behövde lite saker till resan. Hittade faktiskt lite kläder.=) En svart liten tunika, eller klänning. Skit snugg är den. Med en liten volang längst ner. Den ska jag ha i London. Hittade en ny kjol, lite tights,någon tröja och lite sånt. Köpte dessutom strumpor igår. Så nu känner jag mig redo att åka till London. Härligt!
Håller på och packa lite, eller lite och lite. Ska packa allt jag kan packa ikväll. Håller på och tvättar mina skor, så de är typ de jag väntar på. Ska ner i tvättstugan nu och kolla läget.
Det ska bli så spännande.

Planeringen är att vid 14 ska jag vara hos pappa, sen ska jag lämna Pucko hos mamma och vara i Lund ca 15. Där ska vi väga pckning och kolla så vi inte glömmer något. Sen köper vi med oss något som vi kan äta på flygplatsen. Vid 17 ska vi vara där. Checka in och gå igenom säkerhetskonstrollen. Sen någongång vid 19 går flyger. Flygningen tar ca 2 timmar och med tidskillnaden (en timme bakåt, tror jag..?) så är vi där klockan 20. Då ska vi hitta våra saker, ta rätt tåg till Victoria station och där ska vi ta bussen till vårt Hostel som ligger någonstans vid Nottinghill. Då ska vi typ bara packa upp och ta det lugnt ett tag, kanske käka något och sen gå och lägga oss.
Så vid den här tiden i morgon ligger jag i en säng på ett hostel i London och bara njuter medans alla runt omkring mig sakta somnar och börjar snarka. underbart.

Nu ska jag fixa in musiken jag ska ha med in i min mobil.

Kommentarer
Postat av: Lina

fy fan vad lyxigt! fota mycket & lägg ut i bloggen!? :) ha det så jätte kul i london!

puss

2008-05-07 @ 15:21:42
URL: http://dumed.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag har bara inte orkat vara social varken på msn eller i min blogg..det ändå jag gör för tillfället är ungefär sova, plugga och vara arg på livet haha.. hoppas du har kul i London iaf, får höras när du kommer hem..

2008-05-10 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0