Kulturkalas på mitt torg

kulturkalasetDet är kulturkalas i byn, på mitt torg och jag har full insyn till ute scenen. Frida spelade nyss och jag, therese och Emma satt och tittade lite på henne. Hon spelade inte särskilt länge. Riktigt mycket folk var det iallafall. Typ hela hörby och halva Höör. HAHA. Nu sa de i mickrofonen att hon ska skriva autografer i ett tält. Då kommer väl folksamling flytta sig ditåt..?

Träffade Johan en stund när han klippte sig och färgade håret. Tittade in i deras affär som flyttat och sen i linas salong. Mycket på gång. Det var fint, jag tror att denna platsen är bättre för affären.
Sen kom Therese och Emma. Vi knaprade kakor och snackade lite skit. Det var länge sen. Eller 3 månader iallafall. Vi är såna kompisar som inte behöver snacka varje dag och ändå är väldigt bra och nära kopisar när vi väl ses. Det är skönt. Blev bjuden till midsommarfest. Hon hade fest förra året också men då var jag inte där. Var med Eve hemma hos henne istället. Men detta året kanske man sticka dit. Får se om ja hittar någon snäll som vill köra för jag vill ju gärna komma hem. Eller jag vill verkligen komma hem. Blev väldigt förvånad över att jag var ledig den helgen. Brukar annars jobba alla sånna helgdagar. Jul, påsk...

nu är det allmän dans och musik. covers. sommartider sjungs just nu... (av mig med)
Ska nog sätta på en film snart. Jag köpte några nya. Sånna där ta 3 för 99. Slappekväll innan jobbet i natt.

Ska komma ihåg att ringa och boka in mig för klippning och färgning (av utväxt) snart. Kanske redan nästa vecka..?


"..ge mig allt du vill och allt du kan.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0