Nu är semestern slut

Jag är helt slut idag och jag har inte mått särskilt bra. Va ute hos pappa ganska tidigt idag men jag var så trött att jag nästan somnade i hans soffa. Nu har jag kommit hem, ätit lite, tittat på skärgårds docktorn och nu hade jag tänkt att kanske sova några timmar. Höjde värmen på elementet också. För jag är kall o väldigt frusen. Skulle varit härligt med en lång varm dusch, men jag orkar inte riktigt duscha igen. Duschade innan idag.

Nu är iallafall min semster slut. Skit fort ahr det gått. Jag har kommit i¨gång med framkallningen men som jag trodde så skulle de kännas som om ja inte gjort någonting. Så i natt är det dax att börja igen och i morgon är det jobb i Lund igen. Och så är vardagen igång igen. Skulle verkligen vilja ha en vecka till, minst. i maj är nästa långledighet. Då vi ska till London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0