Nordman Äger!

HAHA.. Nordman vann över Carola. Jag sitter och tittar på reprisen nu för ja jobbade när de gick på TV. Jag visste ju samma dag som den gick att nordman kom vidare, men de  fanns inte så mycket annat att se på. Sen va de ju ganska kul att se Carolas min när de sa "melodi nummer...2"
Jag tror inte att han kommer vinna i finalen men att han slog Carola va ju helt underbart.
Dessutom diggar jag hans låt starkt. Den påminner om Carrie, Stephen Kings bok och film.

Annars så har jag haft en totalt skit dålig dag.
Inget gick bra och dessutom var jag yr och väldigt trött. Sen hjälpte det inte att jag låste in mina bilnycklar i bilen. Pappa kom (igen) för att hjälpa mig. Efter de så käkade jag lite och mitt blodsocker som va väldigt lågt höjdes så efter pappa hade kommit och räddat mig så kändes det bättre. Så med Lisa Ekdahl i sterion så kändes allt bättre. Så de gjorde nästan inget att mitt sista besök drog ut på tiden  jätte mycket så ja va var ca30 min försenad. Men de andra kom och hämtade mina saker så jag slapp åka in på kontoret o kunde köra hem direkt. Snällt snällt. Sen käkade jag våfflor när jag kom hem. Jag har ju faktiskt köpt ett sånt. 


Nu kom den igen. "Kan hon gå på vatten som hon sagt? Har hon lurat döden med sin makt? oooh.. i lågornas sken" Fan vad snyggt det är när hon brinner. Hehe, han är så härlig. Nordman äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0