Med enkla ord

Jag är så trött idag. Ska snart ut och jobba. Det är typ snö ute. Helt sjukt är det.
Korta meningar ikväll, och enkla ord.
Mejlade hon med böckerna som jag inte fått. Hon mejlade tillbaka och sa att de är skickade och borde komma i morgon. Hoppas. För i morgon är det typ lite städ dag och sen mys/sov dag. Skulle passa väldigt bra med böckerna då.

Min data klöddar som fan. Internet stängs ner, msn med. De kommer upp reklam helt plötcligt. Måste verkligen ha hjälp med den snart. Vill formatera om allt och starta om. Skulle vilja köpa en helt ny data, men de lär inte hända innan London resan. Alla pengar som jag kan spara ihop innan dess kommer gå till resan.

Kalle, han på mitt jobb. Han ska ha spelning i Lund den 14. Skulle gärna gått o kollat på honom. Får se om Lina kan jobba för mig den kvällen. Sen lördagen därpå så ville Louise att vi skulle titta på finalen av melodifestivalen tillsammans. God mat och dricka till. Låter mysigt tycker jag. Jag är ledig den helgen och skulle förmodligen se på den där skiten.

Nu ska jag gå och ta något att dricka innan jag törstar ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0