Kanske fortf lite förälskad..?

 Det gick bra igår med Eves nya säng. Jätte avensjuk är jag. Jag vill också ha en stor säng. Jag köpte nytt lakan. Ett mörklila, sådär typ bordell lila. Lakan och 2 kuddfodral i lila. Dessutom va de lite blankt tyg. skit snyggt. Köpte ett svart säng överkast också. Jag har ett likadant i rött som jag har underbäddmadrassen så det hänger ner på sidorna. Men ett svart kan man alltid behöva.

Nu börjar melodifestivalen. Jag ska nog se lite på de faktiskt. Nordman ska ju vara med och han är ju en gammal gammal favorit.
ÅÅh, Niklas Strömstedt ska också vara med. jag hade en liten, eller ja. Ganska stor förälskelse i honom när jag var liten. Och vem vet? kanske fortf lite..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0