Gele Alien. Som är osynlig, fast inte.

Evelina åkte nyss. Vi har käkat tillsammans. Jag köpte en fritös innan idag som vi såklart invigde. Pommes och fläskfile. Mums. Sen tittade vi på någon kass ubåtsfilm.

Vi hade lite planer på att vi skulle baka kladdkakemuffins men vi kom inte längre än att ligga utslagna på soffan. Men nu är jag lite sugen. Men orka. Ska nog bädda rent i sängen och sen lägga mig där och slappa till någon film. Mamma ska snart börja jobba så ja ska ringa henne om ett tag. Så jävla skönt att jag inte ska jobba att ja bara kan lägga mig en i sängen och slippa tänka på tiden. Slipper gå upp när jag precis har somnat.
Men det är inget på TV och jag har sett alla mina filmer så många gånger att de inte är roliga längre. Men ja, kanske ändå. Nu bara flummar jag, Jag vet inte vad jag ska göra. Så lite som möjligt iallafall.

NN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0