Fröken Sverige

I morgon är det våffeldagen. Eller idag är det våffeldagen. Jag sak snart ut och jobba, har tänkt att börja tidigt i natt så kommer jag hem tidigare. Det är kallt som fan ute och massa snö och is. Så förmodligen tar det lite längre tid än vanligt men om jag packar in all bra musik jag har på datan på ett minneskort snart så kan jag koppla in de i bilen och sen rocka hela natten lång. Då spelar de ingen roll att man håller på att frysa ihjäl och att man inte kommer fram till lådorna ordentligt.

Var hos mamma och hade lite påskfirande utan riktigt något påsk tema. Vi käkade friterat. Massa friterade saker. typ allt vi kunde hitta i skåpen. Men godast var ju friterad banan, såklart.

Hittade min fjärrkontroll idag som varit borta i typ en vecka. Ibland ramlar den ner på golvet och Pucko leker bort den. Men jag brukar alltid hitta den någonstans på golvet. Men inte denna gången. jag tittade överallt och ingenstans fanns den. Helt jävla otroligt. Men så idag när jag sorterade lite tvätt så låg den där inrullat i ett lakan. Sån jävla tur att jag inte tvättade lakanet först innan jag hiittade den. Så nu kan jag byta kanal, höja och stänga av tvn utan att behöva resa mig. Underbart.

Såg den där filmen Fröken Sverige för någon dag sen. Den är faktiskt ganska bra. Efter så fick jag sån där energi att jag klarar allt. Kanske för att jag känner igen mig i tjejen, som dessutom heter Moa. Så nu har jag lite inspiration att framkalla lite. Är ledig i helgen så jag har tänkt att göra klart kollaget till Kitty så hon kan få det lagom till hennes utställning på Söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0