Eric Gadd

Jag gillar Eric Gadd. Han har alltid varit en av mina favoriter.
image62Förmodligen för att mamma lyssnade mycket på honom i någon period. Och hans nya låt är väl ok, ja gillar de gamla bättre men även han måste kanske förnya sig. MEN sen såg jag honom på
TV, reklam för 3 och hans låt typ. Han ser ju helt skum ut.
Det ser ut som om han är översminkad och överstilad.
Inte alls en passande lock för honom tycker jag.
Det är nästan så att jag bli irriterad när jag ser han.
Jag har alltid tyckt att han är en snygging
Så det stör  mig faktiskt väldigt mycket.

image63
Min favorit låt är nog Do you belive in me (såklart) eller My personality.
Eller ja, kanske kom hit och ta. Den är sexig.
Det är något med hans röst. Den är så härlig.
Ska nog fixa hans album. Antingen de där gamla,
om jag kan komma på vad det heter eller om han kanske har någon samlings skiva med alla hitsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0