Dear Friend

Evelina åkte nyss. Hon kom hit efter jag jobbat med färdilagad mat som de bara var att värma. Potatisgratäng och kyckling. Inte illa alls. Och så när hon satt och skrev in mig i en del bostadförmedlingar i lund så dammsög jag golvet och skurade det. Sen åt vi lite, tittade på en konstig film och sen käkade vi negerbollar som hon också gjort speciellt till mig. Med pärlsocker, inte kokos för jag tycker inte om kokos. Så de har varit lyx idag. Hade hon inte hört av sig och velat träffas nu på kvällen så hade jag kommit hem, slängt mig i sängen, skitigt i att städa och bara typ sovit. Men nu fick jag en massa gjort. + väldigt trevligt sällskap.

I morgon ska vi till Louise och Rebecka. Planera inför LDN resan. Kanske förboka en del saker så att de blir smidigare och billigare när vi väl är där. Man får inte vara dum. Sen ska vi käka lite (förmodligen vegetariskt) och kolla på melodifestivalen. Som sagt är ju Nordman med så det känns nästan som ett måste att titta på. Sen ska jag hem och slappa lite. För på söndag kommer Antonio för att hjälpa mig med min data. Sen är det jobb igen. suck.


Nawww...fick nyss ett gulligt jag-kom-hem-ordentligt sms av Eve. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0