Buhuu

Niklas kom inte vidare till någonting men Nordman kom vidare till andra chansen. Men där kommer han möta Carola så de känns lite ja, lite irriterande kanske.
När jag var liten så såg jag Nordamn i Sthlm. Min mamma och Peters pappa överraskade oss med en Nordman konsert. Skit häftigt va det. Efteråt så var vi på en stor båt där vi "barn" fick en rundtur överallt i båten. Ner i maskin och så. Skit häftigt är det.

Ett riktigt härligt barndoms minne. Och trotts att Carola var min stora idol när jag var liten så hoppas jag på att Nordman vinner över henne. Men jag tror inte riktigt att han gör. Carola är på något sätt väldigt folkkär, men jag tror att hon har börjat att tappa det. Hon är för mycket, för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0