Bästa stunden på dagen

Ordnat lite med bloggen. Vad tycks?

I morgon ska pappa förmodligen hjälpa mig lite med bilen och sen lite senare på kvällen ska ja hälsa på mina kusiner som är ensamma hemma. Freddy och Tina.  De ska vara ensamma hemma i en vecka och iallafall en av dom kommer inte laga någon mat under den tiden. Så ja tänkte sticka dit, laga massa mat, umgås, fota och lite sånt. Det ska faktiskt bli väldigt trevligt. Har faktiskt en liten överraskning som ja tänk att ta med. =)

Ska snart sticka ut och jobba, är ganska trött, men det ska nog gå bra.

Jag har kommit på att den absolut bästa stunden på dagen är när jag jobbat med tidningarna, kommit hem och bara kan ta det lugnt. Sätta på en film eller läsa lite i en bok. Men denna stunden är bara bäst de dagar ja inte jobbar i Lund dagen efter. För då är de där stunderna stressade. Då måste jag gå och lägga mig direkt och typ tvinga mig att somna. Men idag när jag kommit hem så är det ingen stress så jag kan slappna av. Härligt. Men i helgen är det mycket jobb och stress hela tiden. Längtar tills tisdag, för de är nästa dag som jag är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0