I´m walking

Jag gick i mina nya mjukisar till affären. Ja, jag gick. HAHA.
Såklart började det regna just när jag skulle gå. Inte mycket. Mycket små små regndroppar. Det var faktiskt lite härligt..=) Jag hade nästan glömt bort att jag hade köpt lite nya kläder. Det var mysigt med nya mjukisar. De är mjuka. Så jag knallade över de två torgen och handlade lite mjölk och fjällfil och såklart bananer.
Mycket stålt över mig själv..=)

Men lägenheten har inte städats av sig själv under tiden och tvätten är fortfarande inte tvättad. Så det finns mycket kvar att göra. Laga mat till i morgon ska också göras. Och sen måste jag sova i tid i natt. Ska försöka fixa mitt dygn lite. Så att jag inte är så trött jämnt. Lägga in bra bra musik på mobilen och hitta mina hörlurar ska också göras innan i morgon.


Kommentarer
Postat av: Josiee

nya mjukisar e adlrig fel:)

2008-06-13 @ 14:34:55
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0