Oh, happy day =)

Jag fick beslutet idag. =)
Det var ett bra beslut. 1 månad. 2 veckor kvar bara. Det är ju helt underbart. Bara 7 dagars jobb innan denna månaden är slut.

Så idag har det varit en väldigt bra dag. Den bästa på länge. Och ändå har jag inte gjort något nyttigt alls.=)

Midsommar på fredag.
Jag ska till Eve, vi ska vara lite folk där. Sitta och dricka med god mat och trevligt folk. Avslappnat. Har t.o.m fixat att jag kommer hem på natten. Det är skönt att komma hem efter man varit ute eller borta. Bara slänga sig i soffan och slappa. Dessutom har jag lite annorlunda dygnsrytm än alla andra jag känner så de somnar alltid långt före mig.
I morgon kommer Eve hit, vi ska köpa midsommarmaten. Allt utom jordgubbar typ. Ska på systemet också. Och ner till den där telefon/teknik affären för att se om de har hörlurar till min telefon. Fullt upp. Igentligen skulle jag ha städat här idag men jag har inte gjoprt så mycket alls faktiskt. Men jag kommer inte sova på några timmar så jag har lite tid kvar. Om jag inte fastnar här eller framför datan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0