Cykelvurpan

- Om du vill så kan jag hata dig.


När jag jobbade i söndags så ramlade jag med cykeln. Det är handbromsar på dom och det är jag inte van vid att använda. Så när jag pratade i telefon i slutet. (var väldigt stressad) så skulle jag sakta in och av någon anledning så bromsar jag med handbromsen, och den bromsen var väldigt bra så jag flyger framåt. Fortfarande med telefonen i handen och tänker att nu är det kört. Sen märker jag att cykeln flyger över mig och hamnar framför mig. Tjejen som gick med mig den dagen sprang fram helt skräckslagen och frågade hur det var med mig. Efter att jag fått andan tillbaka kunde jag inte tänka på något annat än att jag hade en tid att passa och att vi var sena. Så upp på cykeln igen. Sen började jag så klart as garva. Det var en annan tjej från andra sidan vägen som också kom över och frågade hur det gick. Jag kunde inte sluta garva. Jag såg framför mig hur det måste ha sett ut. Jag flinar fortfarande när jag tänker på det. =)
Men sån är jag. Jag garvar.

Dagen efter hade jag ont i hela kroppen, förmodligen inte p.g.a. det utan av att jag hade lite träningsvärk i armarna. jag spänner mina armar väldigt mycket när jag cyklar. Kanske gör jag fel?? HAHA


Evelina var här. Vi handlade nästan allt vi kunde. Glömde bara lite småsaker. Jag hittade t.o.m hörlura till min mobil så nu kan jag lyssna på all bra musik.

Jag har haft så ont i huvudet hela dagen. Det gick inte över. Sen tog jag en tablett som jag fick av mamma mot migrän. Då försvann den. Hoppas att den håller sig borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0