Alltid är det något

Jag pratade med Eve om att jag ville köpa nya tallrikar sen när jag får lön.
Kom på medans jag fixade i köket lite att en stor anledning till att jag vill det kanske är för att jag ska slippa diska de jag har. De som just nu står odiskade på diskbänken och bara skriker gamla matrester. Som i den där reklamen. Han som köper nya tallrikar och bestick för att han ska slippa diska. Lite så känner jag mig. Och jag har diskmaskin. Så mitt lovande att aldrig ha odiskad disk mer är brutet. Och har varit det ganska många gånger.
Men jag vet inte. Det har hänt för mycket den senaste tiden och jag har inte haft tid eller inte orkat. Sen är jag lat  och letar ursäkter. Men nu börjar det bli uppröjt i köket och resten ska fixas i morgon. För allt ska vara bra innan jag sticker iväg på fredag, på midsommar.

Nu är det pannkaksdax..mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0