Kurt Cobain förälskelse

kurt cobain
Gissa vad jag hittade när jag googlade Kurt Cobain.
En lanseringa av skor med Kurt Cobains texter på av converse.  Fatta vad underbart. Nu ska jag bara försöka förstå hur jag får tag på dom. Alltså, få någon att översätta och hjälpa mig beställa de från USA. De verkar inte finnas här. Men åååååååååååh.... Jag har aldrig förstått hur folk kan vara förälskade i skor men nu. Now i´m in love..
De svarta passar nog mig bäst.
Här gäller inga vänta och se regler. Jag SKA ha dom. Det är som om de väntat på mig hela livet.
HAHA.. Det låter kanske löjligt men WOW.

skor
De vita är också snygga som fan men jag är ju svart så jag måste nog fortsätta på den linjen. Dessutom så är mina vita skor inte vita särskilt länge.
Men jag vet inte om jag kommer våga gå i dom ändå. De kan ju gå sönder då. Men nä, nu får jag lugna ner mig. Lönt att köpa skorna om jag inte tänker använda dom. Så långt har jag inte kommit än att jag köper skor bara för att ha dom, att kunna visa upp dom. Kanske i en glasmonter någonstans med lyse? Nä, jag köper skor som jag använder. Och dessa ska jag köpa och använda.  Använda varje dag tills de trillar isär och då ska jag använda de lite till. Sen kan jag börja fundera över en glasmonter med lyse.

Så mycket de kan hitta på.
Men denna galna iden älskar jag.
Hoppas bara inte Courtney Love tjänar multi på skorna. Som hon förmodligen gör. Hon tar ju betalt för allt som har med han att göra. Såg en dokumentär om Kurt Cobain och de som gjorde dokumentären fick inte använda någon musik som han hade gjort i den. Lite tråkigt. qMen de ville visa upp henne som en Bitch. Sen kan man ju ha tankar och åsikter om ifall hans "självmordsbrev" verkligen var ett självmordbrev. Vissa tror inte att han tog livet av sig. Att hon på något sätt var inblandad. Själv vet jag inte. Jag tror att många inte vill att han ska ha tagit livet av sig och därför hittar andra anledningar och så. För att göra de lite mer mystiskt. Precis som att Elvis fortfarande lever eller 2 PAC. Men vi alla vet att Kurt Cobain är död och därför får vi istället hitta på andra saker att tro på runtomkring hans död.
En annan ganska sjuk grej enligt mig är självmordsbrevet finns ute så allmänheten kan läsa det. Såg det när jag googlade på honom. Känns inte det nästan lite jobbigt? Om jag tar livet av mig och lämnar ett brev så är de ju skrivet till mina nära, inte till hela världen. Det är ju mina sista ord, mina sista tankar.


Men en sak som inte är död, som aldrig kommer dö. Är hans musik. ♥





"I'm not like them, But I can pretend"




www.Konstiga.blogg.se

Kommentarer
Postat av: makki

sv: Nej, den är nog ingenting att se, så om du inte gjort det, slösa inte energi på det :D

Har faktiskt inte sett så mycket med henne, men jag antar att hennes genre tilltalar dig med än vad den tilltalar mig :P Jag tycker hon är bra i Spindelmannnenfilmerna faktiskt..

2008-07-11 @ 13:23:45
URL: http://maakki.blogg.se/
Postat av: Jazzi

jag har ett par sådana fast i skit häftiga färger :D Kolla in i min blogg :D

2008-07-11 @ 22:31:47
URL: http://jazzibrundin.blogg.se/
Postat av: makki

haha okej, fast det är ändå rätt skönt att välja vilka filmer man ska se baserat på en skådespelare man gillar.



Jag gjorde så med Jon Heder (Napoleon Dynamite) efter att ha sett Benchwarmers. Efter att ha sett den en sisådär 6 gånger så tänkte jag, nä nu jävlar får jag se nåt annat, så jag gick in imdb.com och sökte på Jon Heder och hittade Blades of Glory och Napoleon Dynamite, samt nån till, som var sjukt roliga filmer :D så det är helt klart en bra metod för att hitta filmer man gillar..

2008-07-12 @ 02:22:08
URL: http://maakki.blogg.se/
Postat av: mariah

jag vill ha dom där! :D äslakr converse å älskar kurt cobain...

2008-07-14 @ 11:30:17
URL: http://www.metrobloggen.se/MizfReak
Postat av: mariah

hittar du ett sätt få du berätta :)

2008-07-14 @ 23:15:22
URL: http://www.metrobloggen.se/MizfReak
Postat av: Jennie

Alltså jag vet iaf att converse var trixiga att få från USA till Sverige eftersom de inte skickade till Sverige. Och jag har ett tips som kan lösa det :)



Jag använder alltid gratisservicen från viadress.com när jag handlar från USA eftersom att de ger dig en gratis virtuell adress i USA, så du kan handla från alla USAs försäljare och även USAs eBay, sedan kan Viadress vidarebefodra dina paket hem till dig.



Man kan registrera sig gratis på http://viadress.com , man får ett email med sin amerikanska adress direkt. Du kan även låta viadress köpa dina produkter åt dig utan någon provisionsavgift om försäljaren inte tar internationella kreditkort. Det är verkligen användbart! Spana in det: http://www.viadress.com

2010-03-17 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0