Ingen-luft-väder

Det ösregnade nyss ute. Och när det regnar sådär sjukt mycket så låter det helt underbart. Jag bara hoppas på att det ska bli åska och blixtar också.
Jag hatar när det är tryckt, varmt och ingen-luft ute. Det gör att jag får ont i huvudet och tycker att det är jobbigt att andas. Dessutom är det en kvävande värme, sån värme som gör att man svettas utan att röra sig. Det behöver inte vara sol ute ens. Bara varmt. Jag tycker inte om när det är för varmt. Jag klarar inte av de alls. Vill bara fly. Men man kan inte fly mot kvävande värme. Det hjälper inte att öppna ett fönster eller dörren, för det blåser inte ute och den kvävande värmen kommer bara in istället.
Det enda som hjälper är en takfläkt.
Därför SKA jag köpa mig en takfläkt detta året. Den ska var svart och helst ha lampor. För jag är i behov av belysning.

Sen har jag kollat runt lite på blocket och hittat en byrå. Eller en spegelbyrå. Jätte snygg. jag skulle vilja byta ut min fula byrå som jag har i hallen. Speciellt nu när jag ska göra lite fint där. Den skulle passa perfekt. OM den nu finns kvar. Jag mejlade henne innan idag och hon har inte svarat. Det var en vecka sen hon la ut annonsen och det finns en stor risk att den redan är såld tror jag, men vi får se. Jag ska ringa i morgon när jag vaknar.

www.Konstiga.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0