Snart semester =)

Kunde inte sova och därför hade jag inte ens sovit 4 timmar när jag skulle möta mamma i Eslöv hos Therese. Hon skulle klippa sig. Sen var jag tvungen att åka till Lund för att lämna tillbaka några filmer och köpa minst ett par nya tights. Mamma hängde på. Jag var bara jätte trött och gick runt i mina mjukisar som jag verkligen inte brukar ha på mig när ja ska någonstans. Men det var stress och jag tyckte att det skulle bli en regndag och då passar de bra. Men det var varmt och kvavt, som vanligt. Men det gick ganska snabbt. Var hemma lite efter 6 igen och sen skulle jag äta, men jag somnade. Och sov väldigt länge. Behövde sova men nu kommer jag verkligen inte kunna sova efter tidnignarna. Bull. Så det blir väl att sätta på en film och hoppas på att jag somnar innan 7, eller åtminståne innan 9. Det hade varit bra.

I morgon (idag) så ska jag gå igenom mina garderåber och min byrå. Slänga allt jag inte behöver eller använder. Sen ska jag flytta in i min nya spegel byrå. + Städa massa annat och sätta i en ny glödlampa (igen) i hallen. Så det blir full rulle i morgon. Det värsta är att jag känner mig väldigt pigg nu och skulle utan problem vilja börja redan nu. Men det funkar inte. Men det är alltid så. Vid 23 blir jag pigg, det är då jag kommer igång. Det är då jag har som mest energi.

Jag har snart lite semester, den 1 augusti börjar det. Till den 24. Skulle vilja ha vecka 35 också men det verkar vara ehlt omöjligt att försöka byta till sig det. Men det löser dig ändå.

Kommentarer
Postat av: makki

det står det på omslaget, shit happens, get over it eller deal with it eller nånting sånt... ska kolla upp det...

2008-07-10 @ 20:55:06
URL: http://maakki.blogg.se/
Postat av: makki

http://www.imdb.com/title/tt0192071/



hittade den.. på videoteket där jag hyrde den hade den nån sån "undertitel" shit happens, och så titeln.. men Get Over It hette den tydligen :)

2008-07-10 @ 20:57:12
URL: http://maakki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0