Plus i kassan

plusikassan.se

Jag gick med på den här sidan igår och har redan samlat ihop 72kr. När det kommer upp i 200 får jag pengarna insatta på mitt konto.

Antingen kan man bara surfa runt och bli medlem på massa sidor. T.ex Tradera,  Lovefilm.se, PARSHIP och massa andra sidor, man behöver inte vara aktiv eller fortsätta vara medlem. Tyvärr upptäckte jag att jag faktiskt redan är medlem på en hel del av dom. Sen har de massa företag som erbjuder rabatter om man köper någon från genom Plus i Kassan. Jag hittade ett erbjudande om att man går med i en pysselklubb och får ett gratis pysselpaket hemskickat (+porto såklart) och att man sen kan gå ur direkt utran att köpa något annat. Det fanns massa med böcker och sånt men man ska inte köpa sånt man inte vill ha eller behöver bara för att man kan. Jag tror att jag varit med i denna klubben innan också.

Dessutom så får jag 5 kr för alla som bli medlem genom att trycka på bilden eller bannern lite längre ner på sidan.
Det är gratis.


HAHA.. ja, jag gör reklam för dom, för jag vill ha mina 200 spänn.
Bra att man fick lite nytta av den där jävla handels utbildningen på gymnasiet också.
Nu ska jag  göra klart mitt kort till mamma.

lägger upp en bild på det senare, eller i morgon. Det kommer bli såååå snyggt. Har suttit och planerat hur jag ska göra det väldigt länge nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0