Lite ändringar på bloggen

Jag har hållt på lite med min blogg ikväll. har ändrat ltie saker. Vad tycks?
Har en del kvar att göra. Ska göra en header nu tänkte jag.  OM jag nu kan lyckas att göra en snygg. Har hittat massa snygga bilder/headers på internet men det känns fel att ta någon annans. Även om jag gör den lite mer Jag. Så jag ska dyka ner i havet av photoshop nu och hoppas på att jag inte drunknar. Jag lärde mig ju faktiskt de där en gång på gymnasiet. Men nu är det tomt. Lite jobbigt, nu när man äntligen skulle kunna ha nytta av något man lärde sig.
Samma sak med webdesign eller näthandel eller vad det nu hette. Hade man kommit ihåg lite mer än vad man gör så hade ju detta varit mycket mycket lättare.

Men jag har hittat en sida som är helt perfekt. Han beskriver så puckon som jag förstår. Helt toppen.

Designa Din Blogg


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jaa. Designadinblogg är en toppensida =)

2008-07-23 @ 12:34:23
URL: http://tinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0