jag tycker inte om värme

Jag röjde upp lite i köket, ska fixa lite snabbt att käka innan jag ska börja jobba igen.
Min lägenhet är ett stort kaos, som vanligt då alltså. Men jag hade lovat mig själv att jag skulle ha städat upp den innan min semester, men som det ser ut nu kommer jag förmodligen inte att hinna. Min enda lediga dag är torsdag. Sen ska jag jobba fredag, lördag, söndag. På måndag ska jag fixa nya däck till bilen, köpa de sista till mamma och göra hennes kort. Sen fyller hon år på tisdag och då ska jag ju vara där och sen jobbar jag två dagar till innan min semester!!!!

Ska dock fortfarande köra tidningar i typ 2 veckor men de känns ju knappt. Det är rena semestern. Så skönt det kommer bli..

Johan smsade mig i morse. Kommer inte ihåg hur tidigt, men för tidigt. Jag vaknade, läste och somnade om efter 1½ sekund. Kom på när jag var på jobbet att han hade skickat.
Vi ska nog ses nästa vecka. Om han inte glömmer bort mig eller något liknande.

Tydligen ska det vara varm nu resten av veckan och i helgen. Så bull. Ja, bull. Jag tycker inte om när det är för varmt, jag pallar inte med det. Det är ok om man inte måste göra något. Men när man ska springa omkring på jobbet och inte bara kan sitta i skuggan med något kallt att dricka så är det bull. Då kan det lika gärna regna tycker jag.
18 grader tycker jag är ganska normalt. Och lite vind på det. Det får gärna vara på kvällen. Då är det perfekt.
Så tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0