pysseldax

Hämtat min nya bil hos pappa idag. Sååå härligt. Jag älskar min nya bil och hatar min gamla. Den är så lättkörd och ja, helt bra bara. Pappa hade kollat upp på blocket och samma bil kunde kosta typ 24000:- så vi fick den väldigt billigt. Det känns bra för om vi fixar de småfelen som är där så skulle vi kunna sälja den och tjäna lite på den. Inte för att jag vill sälja den men de känns bra att ha en bil som är lönt att sälja.

Nej, nu ska jag fixa therese present. Den kommer bli sååå bra. Jag gillar att komma på överraskningar och sånt och när man väl har hittat något som verkligen är en bra överraskning så får jag nog mer glädje av att ge bort den än den som få den.

Fixat lite ny musik och en ny favorit är Hästpojken. Gillar sättet han sjunger på och när han sjunger så har han något konstigt uttryck eller något sånt. Jag vet inte riktigt vad det är, men det är något som ja lägger märke till när jag ser hans video. Inget dåligt. jag gillar det. Iallafall är hans album bra. Tips Tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0