mitt nyår

Jag har ont i huvudet, verkligen ont. Ska snart gå o leta upp mina verktabletter. Sen ska jag se om de finns någon pizzeria öppen. jag tycker att de borde ha öppet, trotts att de är en väldigt röd dag. Alla är väl ganska bakis idag och ingen vill väl stå och laga massa mat då. Skulle jag ha en pizzeria skulle jag ha öppet idag. HAHA

Igår va väl ganska revligt, Emil, som vi var os hade kpt massa mat som hans 2 kock kompisar tillagada och de va väldigt gott och väldigt lyxigt. Som förrätt fick vi hummer med någon sorts röra i. Jag har aldrig ätit hummer och tror inte att ja kommer äta de så ofta i fortsättningen heller. de hade gjort en röra på något annat också men jag tror att det va hummer som va i som jag inte gillade. Sen fick vi oxfile som huvudrätt med potatisgratäng och svampsås. Jätte gott. Och ill efterätt va det fruktsallad med smältchoklad över och glass till.
Märks det att jag är hungrig?
Sen blev vi bjudna på vi och snapps och typ vad annars vi ville ha. Han va typ sprit samlare och hade typ allt.
Sen vid 12 lyckades jag ringa mamma och önska henne gott nytt år. Emil bjöd på champange vid 12. Så  allt kändes vädigt lyxigt.

Nu ska jag klä på mig o gå ner o hämta min pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0