Fullt upp med ingenting

Tittar påklart på buffy idag med men hade en väldigt lust att scrappa så ja pausade buffy för att ta fram allt som jag behöver men kom på att de vore tervligt att veta vad jag kommer få i lön denna månaden. Tydligen så kan man se de ett par dagar om man kollar på internet. Pengar som kommer men som inte riktigt är där än. Glad blev jag iallafall av den. Ny bil ska inskaffas så fort som möjligt, INNAN jag har använt upp alla pengarna på massa skit saker. Är riktigt dålig på att hålla i pengar eller spara. Ett ord som inte riktigt har hittat sin väg in i mitt liv än. Men nu är det ändring. Nu får jag mer i månaden och jag har bara mig själv att tänka på och Pucko såklart. Så jag borde kunna spara en hel del varje månad. Visst har de hänt saker de andra månaderna som gjort att jag inte riktigt har sparat undan. De var jul och sen den där jävla boten och lite sånt. Men nu är jag på plus så jag borde kunna spara lite. Eller jag SKA spara lite varje månad. Kanske inte denna månaden, för jag ska ju köpa bil så de blir kanske inte så jätte mycket över att spara. Men bil är ju en grej jag har sparat till utan att riktigt spara. Humm..
Iallafall så har jag nu Buffy på paus, scrap sakerna ligger i sängen. (tar bara fram de jag tror ja kommer använda) och jag fastnade vid datan. Först banken, sen en gammal gammal "kompis" blogg och nu min egen. Lite koll måste man ha på de gamla. Och hon lever sitt liv. Det går bra för henne, men det visste jag alltid att det skulle göra. Hon var redan på högstadiet speciell och visste vad hon ville ha. inte på ett jobbigt och irriterande sätt. Hon har alltid varit väldigt odmjuk. Men av någon anledning, vet inte vilken så bestämde hon sig för ja, vad är det nu. 1½ år? eller är det mer? ja, hon bestämde sig för att inte snacka med mig mer. Inte ta mina samtal eller svara på mina sms. Jag ringde henne ganska intensivt ett tag men även jag måste någongång inse att hon inte vill snacka med mig så ja slutade ringa henne. Även om det känns konstigt att tänka på henne och inte förstå hennes val så önskar jag henne såklart ALL lycka man någonsin kan få i detta livet och jag hoppas att vi kanske om några år möts igen och kan vara vänner som vi en gång i tiden var.
För den tiden var bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0