Arkin X

Nu har jag hållt på och ändrat lite färger i min blogg. Har inte kunskap att göra så mycket mer än så. Får testa mig fram jätte länge innan jag hittat rätt sak som jag ska ändra. Men det blev lite ändring.


Har kollat på massa Arkiv X avsnitt nu när jag varit och är lite sjuk.
Det är ju sååå bra, fortf. image54
Jag mår mycket bättre idag än igår men det känns fortfarande inte helt bra så jag sjukanmälde mig. Ganska skönt så kan jag ta det lugnt och se till att bli av med all huvudvärk.
Nu ska jag hitta något gott att dricka i kylen och sätta på lite mer Arkiv X.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min grymma tävling, det enda du behöver göra är att skriva 1 kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-21 @ 02:42:10
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0