A N T A G E N

Psykologi: Översiktskurs
15hp, Dagtid, Halvfart (50%)
Fristående kurs
Internetbaserad distansunderv
Lunds universitet,
Lund


BG-12,50


Antagen


156


JAG HAR KOMMIT IN!!!

Det står ju Antagen. Då borde de ju betyda att jag har kommit in. Eller hur???
Det är antagningsresultat efter urval 1. Vad det nu kan tänkas betyda men jag hoppas det betyder att jag har kommit in och att det är helt säkert och inte ändras på något senare.

AHHHHHHHHHHH.. Jag känner mig väldigt lycklig just nu.
Helt underbart.
Känner mig lite sådär skönt oslagbar.


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Grattis!

2008-12-09 @ 17:48:38
URL: http://herbatezzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis, fan va kul!:)

får man kanske sig dig lite i stan om dagarna:))

hoppas allt är bra med dig?kram

2008-12-15 @ 14:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0