"Det är bara genom dimmor som jag går. Det är alltid dagen efter. Och nästan alltid lika långt till vår."

Jag är fortfarande helt förkyld och har inte gjort något vettigt alls idag.
Har inte pratat med någon för jag är helt hes och får lätt hosta sent på kvällen och när jag vaknar.
Inte alls kul såhär dagen före nyår. Och när jag tänker efter så vet jag att jag ofta är ganska sjuk på nyår av någon anledning. Var ett tag sen nu men det var inte osannolikt att jag fick maginfluensa eller något annat jobbigt just på nyår. Och detta året verkar nästan bli ett sånt nyår.
Ganska ok, för jag har inte några direkta planer och skulle inte ha något emot att vara hemma i värmen i morgon. Kanske köra in till Lund vid 12 slaget för att titta på fyrverkeri och önska gott nytt år. Jag vet att Louise och Rebecka ska jobba i morgon och Rebecka ska jobba ända till 12. Men jag skulle kunna möta upp de där inne en stund och sen köra hem igen.  Just bara för att.
Men de verkar som om bönderna här på torget tror att det är nyår idag för fan vad det har smällt raketer här ikväll.
Tur att Pucko bor hos mamma några dagar. Annars hade han sprungit omkring som en idiot just nu.

Men jag har faktiskt börjat på en sak. En sak som jag på sätt och vis ska ge bort hade jag tänkt.
Men jag tog en paus i det nu, blev lite varmt...
Bara den är klar tills helgen så är det lugnt..=)

Ola Magnell är det som spelas idag



Kliff, såklart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!

Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna titeln årets blogg 2009, man vinner även andra grejer också.

Det kanske är något för dig?

2008-12-31 @ 12:15:28
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: jocke

nice blogg!



GOTT NYTT ÅR!!

2008-12-31 @ 15:54:40
URL: http://joockeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0