Once and again, and again, and again..

I natt hade jag ännu en av mina intensiva drömmar.
Men jag minns inte så mycket detaljer denna gången. Kanske för att jag har väntat hela dagen innan jag skev ner den.
Jag kommer ihåg kyssar mot min hals, ett fast tag och en känsla av nervositet och trygghet samtidigt.
Behöver inte närmare analys alls. Vet vad den betyder och varför.



Fick ännu en grej som jag köpt via tradera. En svart och lila palestinasjal.
Nu är det bara en sak som inte kommit än, trodde att den skulle komma i dag men icke.
Det är en väska som är formad som en converce sko. Ganska häftig men jag har egentligen ingen aning om när jag kommer kunna använda den.
Men jag fick den väldigt billigt och jag vill gärna bli sån som sminkar upp mig lite igen. Inte för att jag någonsin sminkat mig särskilt mycket men lite mer än nu. Kajal runt ögonen iallafall. Nu är det bara maskara och vissa dagar inget alls. Och sen vill jag bli mer social igen. Komma ut lite mer, träffa lite mer folk. Iallafall träffa mina kompisar lite mer.
Och nu har jag ju inte en anledning att låta bli längre.
Men först ska jag gå i ide lite. Bara vara för mig själv. Men sen är det dax. Saknar de sociala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0