Kaos

Jag har ganska länge varit borta med en sak. Det är en liten kista 30x20x20cm stor så de är inget som bara råkar försvinna. Men den har iallafall varit borta ganska länge och den är full med alla mina pärlor, nålar, trådar.
Jag har letat efter den ibland, utan att hittat den såklart men nu ikväll efter mitt knäck och kola görande så skulle jag pyssla lite med det.
Och när jag satt där på golvet och rotade i ett av mina skåp (som jag letat i många ggr förr) så bara slog det mig och jag visste direkt var den var. Jag gick ut i hallen och öppnade ena garderobsdörren som jag för ett tag sen städade och organiserade och där var den.
Precis där den borde vara.
Ja, så går det när man försöker vara duktig och organisera alla sina prylar som bara ligger överallt och är i vägen.

Men nu är den hittat och mitt pyssel kan börja..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0