Grattis Antonio

Och grattis till Antonio Boncina som fyller år idag, den 2 december.
Antonio som charmade mig i gymnasiet med hans långa kroppsbyggnad, svart goth stil och stora händer. Alltid sittandes med hörlurar och dunkande musik, Innan jag såklart kom och tvingade han att prata med mig..=)
Han var (är) smart, snäll och otroligt vig. (Han kunde sparka upp i taket i korridoren)
Han är en helt underbar kompis som alltid ställde upp, hjälpte till och som man kunde ha långa diskutioner med.
Det är han som är min datanörd, som hjälpte mig många gånger med alla olika problem.
En gång hade jag råkat trycka in något snabbkomando som gjorde att texten blev jätte liten och det var omöjligt att se vad det stod. Då ringde jag Antonio och han guidade mig till rätt ställe för att fixa problemet.

Vi har inte så mycket kontakt nu, men jag anser oss fortfarande som goda vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0