Cupcakes for work

Cupcakesen är färdiga. Och pyntade.
Det blev ljusgrön frosting som är gjord som maräng och sen gjorde jag ett hjärta av sockerpastan som får ligga på och sen lite blomströssel och silverkulor. Kanske en aning för mycket. Om det nu kan bli det.
Gjorde så att Eve också får en. Annars är de bara vi på kvällen som får njuta. Testade att göra mini cupcakes i is-chokladformar som var formade som ett hjärta. Väldigt gulligt och det funkade väldigt bra. Men sån tid de skulle ta. Och så är de typ 30 pers så nej. Jag kommer nog köpa några kakor bara. Eller lite frukt. För jag kan tänka mig att många är helt trötta på massa choklad och godis nu efter jul. Och frukten brukar vara väldigt populär där inne. Lite vattenmelon och lite andra annorlunda frukter och inte bara äpple och clementiner.
Men vi får se. Isåfall ställer jag dit de på söndag. Min sista dag..  Och det känns helt ok. Det känns skönt och avslutat.

Skulle ta foto på dom, för de är så fina. Men självklart är inte batterierna laddade då. Så vi får se i morgon innan jag ska iväg eller när jag kommer hem från tidningarna om jag kommer ihåg de då.
Och min nya hushållsassistent är helt underbar. Den är fin och vispar helt perfekt..=)

Nu ska jag duscha och sen jobba..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0