Bu hu..

Jag är jätte förkyld och helt täppt i näsan.Ganska jobbigt för jag glömmer bort att jag måste andas med munnen.Något jag annars sällan gör tydligen.För helt plötsligt får jag lite andnöd och måste då påminna mig själv om att öppna munnen så jag kan andas.
Har min sista helg nu i helgen på Lund jobbet och jag har ju bakat så jag vill dit.Men de känns en aning själviskt att åka dit för att jag vill säga hejdå. För de är ju knappast bra för personalen eller vårdtagarna om jag smittar dom.
Vi får se i morgon när jag vaknar hur de känns då.

Känns väldigt intressant att läsa om min andnöd och förkylning va?
Ha ha.. Jag får väl hoppas att jag drömmer något spännande i natt som jag kan skriva om i morgon..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0