The first year

Nu har årsdagen kommit och gått. Det låg bak i huvudet på en hela dagen. Jag var på minneslunden i söndags. Det var trevligt. Jag har inte alls varit där mycket men egentligen är det väldigt enkelt att åka dit en liten stund då och då. Men jag var där, satt en liten stund och tänkte.
Jag antar att det har varit en hel del folk där idag, eller igår menar jag.
Jag tänker jätte mycket på honom 

Det känns faktiskt som om saker och ting håller på och falla på plats. Personer jag inte pratat med på länge har jag börjat prata med igen och andra som inte hört av sig har faktiskt hört av sig. Om så bara väldigt blygsamt, men  ändå hört av sig.

Sen fick jag fucking restskatt. Jag ska betala tillbaka lite över 3000:- jag fattar inte hur de kan ta för mycket skatt. helt cp. Så det var typ halva londonresan. Men jag ska ringa dom och göra en betalningsplan så jag slipper ta allt på samma månad.

Nu ska jag käka lite svindyr glass med kakdeg i. Skumt men gott. Men kan man ta degen och kaka en liten kaka av den? Óm man äter för mycket, får man ont i magen då? Så som man får av vanlig deg/smet. Tål att tänkas på.


 

I MINNET DU LEVER, DU FINNS ALLTID KVAR
I MINNET VI SER DIG, PRECIS SOM DU VAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0