Soffan på plats

Soffan står nu i min lägenhet. Den var lite trixig att få in för den är ganska stor men de gick till sist. Allt gick faktist väldigt snabbt. Så efter vi hämtat den, kört hem den, tagit ner allt som inte skulle vara i min lägenhet och fått upp den nya soffan så fick pappa köra hem (efter att förstört hans fredag) och Leo och hans kompis återgick till festen så körde jag och Eve hem mina gamla soffor till henne. Bärde ner de till hennes förrådet och tog in mina gamla, hennes nya.
Det var ganska jobbigt men det gick snabbt och sen satte vi oss ner, pustade ut och käkade vår uppvärmda pizza som vi köpt med oss från hörby. Sen satt vi bara och og det väldigt lugnt. Det var en lång dag men nu äntilgen har jag en helt perfekt soffa. Gillar den starkt. Pappa var t.o.m avensjuk och ville ha den. Men den är min. Han har en liknande, fast lite större och mamma har också en liknande. En annan färg och lite annorlunda men nästan samma. Sen har hon ju en 2a och en 3a. Som hon köpt för massa massa pengar. Min var billig, väldigt billig.
Super glad just nu, och trött. Ska sätta på en film, kanske saw 4 och käka lite popcorn. Eller nä, kanske inte saw 4. Tror inte att man kan käka popcorn till den. Mysa ska jag iallafall. Mysa i min nya soffa med Pucko, han gillar den också...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0