Ändrade planer

Planerna blev ändrade. Bumbi bestämde sig för att åka till Nova med någon brud och på så vis komma hem vid 5 tiden. Det gör att vi aldrig skulle hunnit in till malmö, hämta soffan, köra hem, bära ner mina gamla och bära upp den nya innan de skulle vara tvungna att åka på innebandy träning kl 7. Jag vet inte om han inte fattade vad han så villigt erbjöd sig att hjälpa mig med igår eller om han inte bara tänkte. Iallafall så förstördes planerna. Lite knäckande, så ja fick ringa runt til johan och jocke och säga att de blev inställt.
Sen ringde jag pappa och bad han om hjälp. Något jag trodde jag skulle slippa. Men han ska hjälpa mig. Så de nya planen är att klockan ca7 åker pappa hemifrån (min lillebror har bilen med drag) och då möts vi i malmö, jag hämtar upp Eve på vägen. (Eve kan man lita på) I malmö möter pappas kompis Bobby upp oss och hjälper oss ta ner soffan. Sen kör vi hem och hemma kommer Leo och någon av hans polare hjälpa oss ner med allt som ska ner och upp med min nya soffa. Så jag kommer få hem den ändå.
Sen kan pappa ta min bil hem till sig och jag och Eve kör hem sofforna till henne och försöker få in dom i hennes lägenhet och när vi är klara där kör jag hem och byter bil hos pappa igen.
Så ser planen ut. Det kommer ta väldigt lång tid tror jag men sen kommer jag ha min nya soffa i lägenheten och då kommer de vara värt allt slit och allt jobb.
I´ll be fine anyway..

66% av ljudboken är nere. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0