Törstig


Söndag

Var nyss i Lund.
Först ringde Eve och väckte mig, ja duschade och åkte sen hem till henne och hjälpte henne flytta lite möbler, hon ska få nytt golv. Sen åkte vi till Sara, beställde Pizza och käkade. Eve visade mig vart ja skulle gå på Tisdag och sen körde jag hem. Så ja kom nyss hem. Är sjukt törstig, trodde ja hade en cola hemma men de hade ja inte. Imorgon hopppas ja att min chef ringer, annars ringer ja henna och sen ifall de är färdiga med Eves golv så ska ja hjälpa henne "flytta in" igen. HAHA.
jag har köpt ett överkast till min säng, ett rött. Jätte fint blev det.=)

Nu ska ja fixa något att dricka och fortsätta titta på TV.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vatten kan man ju också dricka

2007-09-25 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0