En lång dag

Ont

Idag var min första prov-jobbar-dag på det nya jobbet. Som  ja KANSKE ska börja på. Det är faktiskt ganska intressant, även om jag tycker att det lite jobbigt också. Hoppas arr ja kan komma över det. För alla verkar vara jätte snälla och trevliga och jag behöver lite socialt i mitt liv. Tidningsbärarjobbet ger mig inte särskilt mycket social tillfredställelse. Det är ett ensamt jobb. Som jag visserligen älskar men ja behöver ha lite kontakt med människor också. Man fick för mycket av det i skolan så det har varit skönt att vara ensam ett tag. men nu börjar det bli lite ensamt.

Fick iallafall mycket motion idag av all cykling. Även en hel del ont också. Det var länge sen som ja cyklade, men det kommer väl att bli lättare. Både med motionen och med mitt onda.
Jag hoppas verkligen att ja kan klara av det, både för mig själv och sen för Eve som har föreslagit mig till sin chef och för att alla räknar med mig. Det är väldigt mycket press. Hoppas ja kan använda pressen till att få det att funka. Vill ju inte göra någon besviken.
Kommer inte jobba varje dag då, eller jo, med tidningarna blir det varje dag men inte med det andra. och det är bra. För idag så har ja inte gjort så mycket mer än att att jobba och sova lite därimellan. Några dagar kan jag ha det så men inte alla, det skulle nog inte funka. Beror såklart på vad det är för jobb.

Mamma ska hit i morgon och låna min data lite och sen kommer Eve hit och sover hos mig. Mys mysigt..!
Pucko är också på myshumör nu. Han kryper upp i knät på mig. Aj, nu fan biter han mig. Grr..

Nu ska jag dra och jobba, är så trött så jag ska vara snabb idag.=)
ledig i helgen iallafall.. Så Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0