Färgat håret



Evelina va nyss här och färgade håret på mig. Mörkbrunt. Det är fortfarande blött så jag ser inte riktigt hur det ser ut men de verkar ha blivit jämnt. =) Ska klippa det lite sen också. Det är väldigt slitigt så lite kan jag klippa. Sen kanske jag ska be therese klippa mig.
Det är varmt och skönt i min lägenhet nu. Jag satte upp värmen för en stund sig och nu sitter jag nästan intill elementet och det är varm och härligt. Jag frös lite innan. Ska snart laga mat och då brukar det bli varmt överallt.

Kommit upp till nästan 1000 igen på statusen på betapet. Jobbat upp från typ 500. Så jag känner mig lite grym. Måste nog spela lite nu, blev sugen..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0