Webdesign

Nu har jag ändrat lite. Är inte så bra på sånt där.  Hade någon kurs i skolan men med den läraren så är de skumt att man äns minns ämnet. Men de verkar som om lite ändå har fastnat. LITE. Vet inte om ja tycker att de blev snyggare eller fulare. Skulle vilja kunna sånt här med hemsidor och sånt. Kollade runt lite och vissa är ju riktigt grymma på att ändra och göra det mer personligt. Det skulle jag också vilja kunna. Kanske gå en kurs som ger mig mer än den i skolan och nu har jag ju inspiration så då kanske jag skulle fatta något och verkligen lära mig de. För de finns pengar att tjäna på sånt.


Ska nog ändra tillbaka lite sen. Orkar inte nu. Ska försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0