Paranoid



Jag hade sån riktigt jobbig känsla idag. Som om jag var iaktagen hela tiden. Började nojja redan på Preem över att ja hörde saker. Trodde att de va folk runtomkring mig hela tiden och när jag hade kommit en bit in på rundan hördes de som någon gick bakom mig för löven ramlade omkring. Det blåste lite men det hördes verkligen som om löven kom efter mig och när jag vände mig om slutade de att blåsa. Skit läskigt var det iallafall.
Efter någon timme va jag lite lugnare men hade ändå känslan av att vara iaktagen.

Varför smyger du på mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt det var inte meningen att skrämmas sådär:)

2007-11-21 @ 05:33:10
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0