Ingen Inspiration

 "..2002 var inte lika smart då.."

Sitter och vill rita lite. Tackna. Det var väldigt länge sen. men jag som trodde jag hade så mycket kreativitet inom mig har ingen inspiration alls. Kommer knappt ihåg vad jag brukade rita. Det var aldrig någo seriöst. letade upp lite gamla bilder men inget kändes som jag. Inget jag skulle vilja spinna vidare på. Allt jag hittade kändes gammalt på något sätt. jag vet hur jag skulle vilja kunna rita men jag är inte i närheten av det. ALLS.
Ska kanske  försöka få ut min kreativitet på något annat sätt. måste fixa ihop massa bilder tills någongång nästa vecka. men jag har inte så mycket bilder kvar. (varför?) Och de jag har är jag väldigt trött på.

Somnade nästan innan. hade glott på en film på TV. Men sen ringde Eve och sen ringde mamma och sa att hon var på väg hit med trollet. (mammas kattunge) Så nu har Pucko tjejbesök..=) och det var vid 2. Tänk om jag hade somnat då och sovit hela naten. Fy fan vad skönt det skulle ha varit. Mamma är och jobbar nu på min runda, sen kommer hon komma hit och hämta Trollet igen. SÅ då kommer hon ju väcka mig om jag u skulle lyckats att somna innan hon slutade. Som det inte finns särskilt stor chans för.

Jag och Eve ska ragga DVD film i morgon, så vi kan få den där filmen vi vill se. kanske låna några och sen ha filmkväll hela natten? Inget bestämt mer än att vi ska försöka hitta en DVD skiva som vi kan bränna på. Ska fråga pappa. Får för mig att han hade några sånna. Då kan vi nog få en av honom. Annars får vi ju köpa ett helt packe med massa i och så många behöver vi inte så det känns väldigt onödigt. Det löser sig nog.

Ska kanske sätta på en film nu och slappa framför. Får ju ändå inget vättigt gjort.

Är sjukt sugen på oboy, så jag ska nog gå och göra mig ett glas nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0